Όροι Χρήσης

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας είναι : όνομα, επίθετο επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.. Το e-mail σας, η διεύθυνσή σας χρησιμοποιούνται μόνο για επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στη σελίδα μας, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές). Τα δεδομένα αυτά, με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν αυτό επιβληθεί από κάποια Δημόσια Αρχή (δικαστήριο κλπ.). Η εταιρία μας δεν νοικιάζει, πουλάει ή διανέμει την λίστα των πελατών μας ή τα newsletters ή τα e-mails σε κανέναν. Τα προσωπικά σας δεδομένα είναι σημαντικά για μας και απόλυτα ασφαλή.

Πνευματική Ιδιοκτησία

Το περιοχόμενο, τα σχέδια (προσκλητηρίών και λοιπών προϊόντων), τα γραφικά αποτελούν ιδιοκτησία της www.theinvitationstore.gr.

Τα ονόματα, λογότυπα, εικόνες αντιπροσωπεύουν την www.theinvitationstore.gr  και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας.

Ο δικτυακός τόπος της www.theinvitationstore.gr διατίθεται μόνο για προσωπική, μη εμπορική, χρήση.

Οποιαδήποτε αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο με την γραπτή άδεια της www.theinvitationstore.gr ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.

Υποχρεώσεις Χρήστη

Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.theinvitationstore.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα του www.theinvitationstore.gr για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Τιμές προϊόντων

Στις τιμές όλων των προϊόντων δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

Σε όλη την διάρκεια της παραγγελίας σας ενημερώνεστε αναλυτικά για χρεώσεις. Η www.theinvitationstore.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές.

Νewsletters (ενηµερωτικά δελτία), αλληλογραφία και SMS.

Τα προσωπικά στοιχεία (e-mails) και λοιπά στοιχεία που συλλέγονται, θα χρησιμοποιηθούν για την τήρηση αρχείου με σκοπό την επικοινωνία και την προώθηση των υπηρεσιών του www.theinvitationstore.gr (Λήψη newsletter και πληροφορίες μέσω e-mail, ενημερωστικά sms αποκλειστικά σχετικά με την πορεία της παραγγελίας σας, κ.α.).

Ο παραλήπτης έχει το δικαίωμα της διαγραφής από το newsletter, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει. Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιος δικαιούχος δεν επιθυμεί πλέον να λαμβάνει ενημερωτικά newsletters μέσω του ιστοχώρου αυτού, παρακαλούμε να επικοινωνήσει με την διεύθυνση [email protected]

Ανωτέρα Βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα ενημερωθείτε άμεσα τηλεφωνικά, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Ευθύνη

To κατάστημα δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του από άλλους προμηθευτές και σε περίπτωση που αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής τους.

Η www.theinvitationstore.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

Δικαίωμα επιστροφής

Αν και είμαστε σίγουροι πως η ποιότητα των προϊόντων μας θα σας ικανοποιήσει απόλυτα, πρέπει να σημειωθεί ότι στα προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία, με τις επιλογές και τα στοιχεία ενός πελάτη και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής. Στα υπόλοιπα προϊόντα όμως που δεν εμπίπτουν στην παραπάνω κατηγορία, εφόσον δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν, είναι διαθέσιμη η επιστροφή ή αντικατάστασή του εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής.

Στην περίπτωση της επιστροφής θα πρέπει να επικοινωνήσετε μας στο τηλέφωνο 6931894678 και να μας στείλετε γραπτώς το αίτημα σας στο [email protected]. Απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε επιστροφή είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν και να είναι διατηρημένο στην άριστη κατάσταση στην οποία στάλθηκε.

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Ακυρώσεις παραγγελιών

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση ή να επιστρέψει τα αγαθά που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας ή της παραλαβής των αγαθών και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

• Ο ΠΕΛΑΤΗΣ προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση (επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μόνο εγγράφως και ηλεκτρονικά (σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά) και η ΕΤΑΙΡΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

• Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στην έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχει δηλώσει ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

• Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

• Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί ή καταστραφεί η συσκευασία του ή να έχει μερικώς ή ολικώς χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και τυχόν εντύπων που το συνοδεύουν.

• Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που έχει εκδοθεί από την εταιρία (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) με τα στοιχεία του αποτυπωμένα επάνω στο παραστατικό.

• Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

• Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.

• Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.

• Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την τράπεζα.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

• Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρία και συνήθως είναι της τάξης του 50%. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

• Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

• Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από το δικαίωνα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ΦΕΚ Ζ1-891 με Αρ. Φύλλου 2144/ τεύχος δεύτερο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας (πχ στολισμός), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή υπόκεινται τα παρακάτω είδη: Μπομπονιέρες, Προσκλητήρια, Δείγματα που έχουν αποσταλθεί κατ’ εντολή του πελάτη, Κουφέτα τυπωμένα, Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά, βιβλία ευχών κλπ.), Βαπτιστικά Ρούχα, Παπούτσια και Λαδόπανα, Τυπωμένα Κουτιά, Τυπωμένες Κορδέλες, Ειδικά Πανιά ή Πουγκιά για μπομπονιέρες (τούλια γαλλικά, τούλια χρυσά ή ασημί, τούλια έγχρωμα, οργάντζες ιριζέ ή χιονέ ή με stras, σατέν, ταφτάδες, βουάλ, λινά, γάζες, δίχτυα, δαντέλες κλπ), Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών για μπομπονιέρες (πχ τούλι 50Χ60 ή 60Χ60 κλπ), Λαμπάδες Γάμου ή κεριά στολισμένα, Λαμπάδες Γάμου ή κεριά αστόλιστα με ειδικές διαστάσεις, Στέφανα γάμου και μπουτονιέρες, Κηροστάτες και Φωτιστικά, Σετ Γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Στολισμοί ή διακοσμητικά είδη Γάμων ή Βαπτίσεων (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ανθοσυνθέσεις ή άλλες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία ή στολισμό κατ’ επιλογή και εντολή του πελάτη. Στα προσκλητήρια οποιοδήποτε λάθος ξεφύγει μετά τον τελικό έλεγχο και την έγκριση του πελάτη για εκτύπωση, είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.

δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτήν ανήκουν όλα τα κουφέτα, τα μάρσμελοου, τα γλειφιτζούρια, τα ζελεδάκια, οι καραμέλες, οι τσίχλες και όλα τα ζαχαρωτά.

ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και πολύ περισσότερο όταν αυτά έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

ζ) Υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις:

ζ1) Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.

ζ2) Όταν η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει δεσμεύσει κατ’ εντολή σας ή έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα είδη που ζητήσατε, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.

ζ3) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησής σας, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για την επιστροφή των προϊόντων που σας παραδόθηκαν, σύμφωνα με όλους τους όρους που είναι επιβεβλημένοι για την άσκηση αυτού του δικαιώματος. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος και θα αποζημιώσει την εταιρία για ζημιές που θα προκληθούν από την μη παραλαβή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της εταιρίας μας.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και να αρνηθεί να παραδώσει παραγγελία σε πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή έχει επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση που έχει καταβληθεί προκαταβολή ή προεξόφληση της παραγγελίας, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα επιστρέψει άμεσα το καταβληθέν ποσό.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων υπαναχωρήσεων ή σε περίπτωση που η ΕΤΑΙΡΙΑ, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή μέρους ή όλου της παραγγελίας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.